HTML

Éttermi tapasztalatok

Éttermi élmények.

Friss topikok

  • rencsicsi: SZIASZTOK Távirati stílusban.A kaja remek volt,az öreg pincér unott képe eléggé lerontja a boltot... (2010.10.06. 01:09) Zöld Angyal
  • GoldenApple: Mi jártunk oda régebben, akkor nagyon de nagyon jó volt (a fokhagymás-citromfüves rizzsel hiába pr... (2008.01.10. 18:07) Korcsma Piszkos Fredhez

2008.01.30. 19:05 nem várt fordulat

Full House Étterem - házhoz szállítás

Most olyat fogok tenni, amit ezen a blogon ritkán, de emellett nem mehetek el szó nélkül.

Tegnap este egy borzasztó hosszú hét után átmentem Édesapámhoz, és ettem az Ő isteni finom gombaleveséből. Ezt a helyet nem tudom ajánlani nektek, mert stipistop, bár nyugodtan nyithatna egy éttermet, vagy lehetne séf Ő is, zseniálisan főz.

Mindenesetre bármilyen laktató is volt, itthon én még éhesnek éreztem magam, a kedvesem felajánlotta, hogy meghív vacsorázni, de nem volt már kedvem menni sehova, ezért a netpincéren keresztül rendeltem magamnak.

Rendeltem rajtuk keresztűl már számos helyen, de most gondoltam kipróbálok valami újat, így a Full House Étterem-re esett a választásom.

Nem cifráztam különösebben a dolgot, imádom a marhahúst, mint előző postjaimból láthattátok, egy Beafsteket rendeltem zöldbormártással, és burgonyakrokettel.

Olyan fáradt voltam már, hogy 10 perccel a rendelés után el is aludtam, a kedvesem vette át az ételt, és felkeltett. Azt kell, hogy mondjam, ezért érdemes volt megébredni.

A hús gyönyörű szép, illatos, szaftos, de azért átsütve mediumnál ici-picit jobban, /de gondolom lehet kérni a megjegyzés rovatban, hogy milyenre szeretném, ez kiment a fejemből/, omlós és nagyon ízletes volt, akárcsak a zöldborsmártás. Ragyogóan kiérződtek az ízek, a kroketten pedig, bár gondolom mirelit volt, egyáltalán nem érződött, hogy fagyasztóbol került a sütőbe.

Egy szó mint száz, 2150 Ft-ért ez szerintem jó választás volt, és bizton állíthatom, hogy a legtöbb étteremben nem tudnak ilyen finom kombót összerakni, ha ezt a menüt kérem.

Felszolgálást, környezetet itt nem tudok említeni, de ár érték arányban, és élményben nálram megérdemli a 9 pontot.

Weboldalukat nem találtam.

Az egyetlen, ami kicsit bosszantó, de ezzel csak saját maguk alatt vágják a fát, hogy kihoztak hozzá egy Mystic Pizzéria szorólapot, ami messze nem egyezik a Full House étterem étlapjával ami a netpincéren van, így ha legközelebb rendelni szeretnék, akkor azt csak a netpincéren keresztűl tudom, illetve mivel ez az étel nem szerepel a szórólapon, kérdéses, hogy megér -e nekem annyit, hogy csak azért ellátogassak oda személyesen, hogy megkostóljam a többi ételüket is, mert a szorólapon marhahusos étel nincs, tehát itt van egy kis keveredés. De azt hiszem megelőlegezem nekik a látogatást cserébe a finom steakért :)

Nyilván egy cég, vagy egy tulaj.

Szólj hozzá!

Címkék: házhozszállítás 9pont


A bejegyzés trackback címe:

https://ittisettunk.blog.hu/api/trackback/id/tr79318557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása