HTML

Éttermi tapasztalatok

Éttermi élmények.

Friss topikok

  • rencsicsi: SZIASZTOK Távirati stílusban.A kaja remek volt,az öreg pincér unott képe eléggé lerontja a boltot... (2010.10.06. 01:09) Zöld Angyal
  • GoldenApple: Mi jártunk oda régebben, akkor nagyon de nagyon jó volt (a fokhagymás-citromfüves rizzsel hiába pr... (2008.01.10. 18:07) Korcsma Piszkos Fredhez

2007.11.17. 12:29 nem várt fordulat

Kitekintő: Exit magazin

Nem hinném, hogy az én kis szotyi blogom, illetve a Szetn Jupát Étteremről írt bejegyzés  ihlette volna meg az Exit magazin brigádját, amikor a KajaPia rovatban ők is ezt az egységet látogatták meg, mindenesetre ez most jól jött ki, hiszen így láthattok egy merőben más véleményt mint az enyém, pedig ők is hét pontra értékelték a helyet, igaz az én erős hetesemmel szemben az övék gyenge hetes. Ilyen rövid időn belül is ennyire más a megítélése a helynek.

Találtam még egy 2004-es összegzést az Index/Velvet leányvállalatától, ők is éppen a jó időszakot fogták ki. Tanulságos.

Amúgy még a  balesetem előtt voltam az Old Amsterdam nevű étteremben, de nem lenne sprotszerű írni a helyről, ugyanis olyan részeg voltam, hogy nem igazán emlékszem, mit is ettem :)  Legközelebb megint elmegyek, józanul, hogy arról is tudjak nektek írni

Szólj hozzá!

Címkék: kritika 7pont kitekintő


A bejegyzés trackback címe:

https://ittisettunk.blog.hu/api/trackback/id/tr10232005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása