HTML

Éttermi tapasztalatok

Éttermi élmények.

Friss topikok

  • rencsicsi: SZIASZTOK Távirati stílusban.A kaja remek volt,az öreg pincér unott képe eléggé lerontja a boltot... (2010.10.06. 01:09) Zöld Angyal
  • GoldenApple: Mi jártunk oda régebben, akkor nagyon de nagyon jó volt (a fokhagymás-citromfüves rizzsel hiába pr... (2008.01.10. 18:07) Korcsma Piszkos Fredhez

2007.11.10. 09:30 nem várt fordulat

Alcatraz

Szerdán történt, hogy elegyünk egy koncertre, de végül nem. Illetve igen, de másikra .)
A kedvesemmel és az unokahugával ücsörögtün a törzskocsmámban, és kellemesen éreztük magunkat, amikor valamelyik programújságban kiszúrtam magamnak egy Hot Jazz Band koncertet az Alcatraz nevű helyen. Régebben jártam ide egyszer kétszer egy volt barátnőmmel, és akkor csak annyi esett le, hogy csinos lányok tömkelege várja ott a szórakozni vágyó embert.

A koncert príma volt, szerencsénk is volt, mert a legjobb helyet is megtaláltuk magunknak annak ellenére, hogy késve érkeztünk. Gondoltuk, iszunk egy-egy koktélt, a kedvesem éhes is volt, ezért ő rendelt is egy ételt.

Én egy bloody mary-t kértem, a párom egy Peach-Mango Margaritát az unokahuga pedig egy Singapore Slinget.

Az tudni kell, hogy a kedvesem viszonylag ritkán eszik húst, leginkább csak akkor, ha éhes és nem talál a vega kaják között neki szimpatikusat. Most sem talált, de gondolta jól összekombinál kettőt. Ezek a következők lettek volna:

Thai tojásos rizs ropogós zöldségekkel, mogyoróval
Pirított rizstészta tofuval és szójával

Ebből kértük a ropogós zöldségek és pirított rízstészta kombót.

Na ez sem, és még sok minden más sem sikerült a kiszolgáló brigádnak.
Ugyanis bár a rendelést felvevő kiszolgáló nyugtázta a kérést, simán kihozta a pirított rizstésztát tofuval és szójával, csak tettek bele még mogyorót. Három négy villányi próbálkozás után feladta, de mivel én éhes voltam, gondoltam, ne hagyjuk ott. Pedig de, otthagytuk. Én is kb. ugyanennyit tudtam belőle megenni, az íze, már ami volt pedig pocsék.

Amikor azt mondtam, sik minden más sem sikerült, akkor arra gondoltam, hogy az italokat, bár meglehetősen sok pincér állt üres járatban legalább 10 - 15 perc alatt kaptuk meg, annyian viszont nem voltak / rendeltek, hogy ez gondot kellet volna, hogy okozzon.
Megjöttek az italok, a sajátomról tudok nyilatkozni. Olyan mint a whiskeys reklámban, amikor a fószer azt mondja, ez nem jim beam. Ez sem bloody mary volt. Paradicsomlé jól megborsozva és worchesterezve, de a vodka ízét, hatását nagyon nem éreztem, pedig életemben ittam már egy párat. Volt valami, de nem az igazi. Ráadásul a belpakolt jégtől pillanatok alatt vizes is lett, nem emlékeztem rá, hogy kértem volna bele jeget.
A koktél lapon ez szerepelt: Smirnoff, paradicsomlé,citromlé, worchester, fűszerek.
A paradicsomlé és a fűszerek megvolt, a többi...

Még próbaként belekortyoltam a singapore slingbe, a koktél lapon ez áll:
Gordon's Gin, Cherry Brandy, Benedictine, angostura, szóda, grenadine, ananászlé, citromlé, cukorszirup. Az biztos, hogy a cukorszirup és az ananászlé érezhető volt, a többi kicsit sem.

Tudom, hogy a koktélnak valami olyasmi a lényege, hogy egy harmóniát teremtsen a benne lévő összetevőkből, és ezáltal egy új ital jön létre, de az sem volt szám íze szerint való.

Jött a fizetés pillanata, kihozta a srác a számlát, betettem szépen az összeget, és itt is legalább 10-15 percet kellett várni.

Tudom, hogy ez se nem étterem, se nem koktélbár, de ha már ilyeneket felszolgálnak, akkor elvárnám, hogy rendes italokat és ételeket kapjunk.

A tízes skálán úgy egy hármasra értékelném, az a három is inkább csak a koncert, és valószínűleg a már előtte elfogyaszott italok miatt.

A menüt most nem sorolnám fel, mindösszesen 5400 Ft körül volt az összeg.

Szólj hozzá!

Címkék: étterem szórakozóhely 3pont


A bejegyzés trackback címe:

https://ittisettunk.blog.hu/api/trackback/id/tr61222604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása